fredag den 11. maj 2012

kl:etellerandet

-kl:etellerandet stod jeg op
-kl:etellerandet gik jeg ud af huset
-kl:etellerandet stod jeg ved busstoppstedet
-kl:etellerandet sad jeg på en pude
-kl:etellerandet faldt jeg i søvn
-kl:etellerandet så jeg en film
-kl:etellerandet gik jeg til et sindsyghus
-kl:etellerandet var jeg forvirret
-kl:etellerandet Mange stoppesteder er blot markeret med et skilt eller et venteskur i vejkanten, mens andre er et indhak i rabat eller fortov (en buslomme). I visse områder er der ikke faste stoppesteder; her rækker man armen ud når bussen kommer for at stoppe den. Af og til kaldes sådanne strækninger "vinkezoner". De helt store stoppesteder findes typisk ved stationer, lufthavne og store centrale pladser, og er egentlige parkeringsarealer, hvor der ofte kun er adgang for bybusser og fodgængere.       

Ingen kommentarer:

Send en kommentar