onsdag den 30. maj 2012

konstantion

     Min nat har været meget urolig, vågnede ca 6 gange og her til morgen konstanterede jeg at jeg var syg.... jeg er hjemme hos sophia og chiller med hendes mor og farfar totalt stygt! Nå men der er ca 2 timer til at sophia kommer hjem.....så skal vi se film og hun skal være min lille tjener idag, hun skal være min lille bitch (den er intern) nå men kan ikke rigtig overskue at skulle til tyskland her på fredag, skal ud at shoppe for stygt og bare gå rundt og rundt. sidder og spiser den madpakke sophias mor lavede til mig her imorges, det er 2 boller med salat og sennep. Den ene med ost den anden med kød. Jeg drikker en the med en smag som jeg ikke helt kan regne ud men den smager sku godt nok- så også en stykke vand med citron(det var lige spændene nok). nå men vi ses og ja altså hils derhjemme.....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar