torsdag den 31. maj 2012

stay cool

    Da jeg i morges kom i skole med optimismen om at jeg ikke var syg længere, blev jeg skuffet. jeg jeg prøved at se om jeg ikke fik det bedre, men efter to timer var jeg død og kunne sku ikke mere. Er meget skuffet over mig selv. Jeg fik noget the og så 5 timers bones(fuck er stoned) så lavede min mor pandekager fordi hun ikke orkede at lave noget stort. nu sidder jeg som en larve pakket ind i min dyne og ser den bedste naturfilm ever! (ej slap af) men man bliver sku meget optaget af den......fuck......min næse er bollet og helt rød, så nu skinner den begrund af vaseline.nu skal jeg se mere bones, og håbe på jeg bliver rask til rejsen imorgen, at sophia lige kommer hjem til mig inden da og siger farvel. så ville jeg ønske at hun tager alle sex and the city sæsoner med for dem, for dem skal jeg virkelig have købt mig! Ved sku ikke helt om jeg skal sove nu eller hvad jeg skal, tror sku at jeg børster tænder,ser bones, falder isøvn til bones, og sover.BUM.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar